در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی قطار گردشگری برنامه ای گیلان در تاریخ ۴ مهر ماه

    پذیرایی صبحانه ، میوه ، ناهار ، چای و نسکافه ، دمنوش ، شام ، آب معدنی ، بیمه مسافرتی و تور لیدر از جمله خدماتی است که به گردشگران این قطار ارائه میشود و قیمت بسته کامل آن برای هر نفر بزرگسال ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و برای خردسالان (۲ تا ۱۲ سال) ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سومین قطار گردشگری برنامه‌ای با نام قطار گردشگری گیلان (مسیر تهران - رشت) در تاریخ ۴ مهر ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود .

    معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود : در صورت تایید راه آهن ج.ا.ا ادامه فعالیت آن به صورت برنامه‌ای و در روزهای جمعه هر هفته خواهد بود .

    رضا عصاری ساعت حرکت قطار گردشگری گیلان در روز پنجشنبه این هفته را ساعت ۷ صبح از ایستگاه تهران اعلام کرد و گفت : قطار مذکور در طول مسیر در ایستگاه‌های قزوین ، منجیل و رشت توقف دارد ، ضمن اینکه برنامه گردشگری در استان گیلان شامل : دریاچه سقالکسار و موزه میراث روستایی گیلان می‌باشد . قطار گردشگری گیلان ساعت ۱۸ :۳۰ همین روز از ایستگاه راه‌آهن سراوان به سمت تهران مراجعت خواهد کرد .

    معاون اجرایی رجا در خصوص خدمات این قطار گفت : پذیرایی صبحانه ، میوه ، ناهار ، چای و نسکافه ، دمنوش ، شام ، آب معدنی ، بیمه مسافرتی و تور لیدر از جمله خدماتی است که به گردشگران این قطار ارائه میشود و قیمت بسته کامل آن برای هر نفر بزرگسال ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و برای خردسالان (۲ تا ۱۲ سال) ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال است .

    عصاری در خصوص نحوه تهیه بلیت این قطار افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir و انتخاب مسیر تهران –رشت ، قطار گردشگری را برای تاریخ ۴ مهر انتخاب کرده و بلیت مورد نظر را خریداری کنند ، ضمن اینکه سامانه تلفنی ۱۵۳۹ (ارتباط با مشتریان رجا) به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی  و رزرو بلیت درخواستی ایشان می‌باشد .




    مطالب مرتبط

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران