در حال بارگذاری ...
  • ادامه عملیات تکمیلی پروژه افزایش فضای ترمینال فرودگاه زنجان در سال آینده

    سال آینده قرار است با اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بودجه موردنیاز برای تکمیل این طرح تامین شود و شاهد افزایش مساحت ترمینال به میزان ۵۰۰۰ مترمربع خواهیم بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه زنجان از ادامه عملیات تکمیلی پروژه افزایش ۲۰۰۰ مترمربعی فضای ترمینال فرودگاه در سال ۹۹ خبر داد .

    محمد قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد : فرودگاه زنجان سال ۷۹ ساخته شده و با وجود دایر شدن پروازهای عمره و حج تمتع از سال های ۹۱ و ۹۳ در این فرودگاه نیاز به توسعه ترمینال دارد و فضای ۲۵۰۰ مترمربعی موجود تنها برای مسافران یک پرواز ۱۲۰ نفره گنجایش دارد .

    مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه توسعه ترمینال فرودگاه با اعتبار استانداری سال ۹۱ شروع ولی در سال ۹۲ با پیشرفت ۱۵ درصدی به دلیل عدم اختصاص بودجه متوقف شد ، گفت : سال آینده قرار است با اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بودجه موردنیاز برای تکمیل این طرح تامین شود و شاهد افزایش مساحت ترمینال به میزان ۵۰۰۰ مترمربع خواهیم بود .

    وی با بیان اینکه امسال درزگیری سطوح پروازی فرودگاه زنجان انجام می شود ، عنوان کرد : ساخت دیوار حفاظتی محوطه سایت گیلوان ( با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ) و نصب دوربین مدار بسته سایت ( با اعتبار یک میلیارد ریال ) در حال انجام است که تا دو ماه دیگر به پایان می رسد .

    قاسمی افزود: اکنون در حال تجهیز ساختمان حراست و CCTV فرودگاه زنجان هستیم که تا یک ماه دیگر افتتاح می شود . به زودی تکمیل دوربین های مداربسته فرودگاه زنجان با اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران (14 میلیارد ریال) شروع می شود .




    مطالب مرتبط

    این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    نظرات کاربران