در حال بارگذاری ...
  • برنامه ریزی برای افتتاح فرودگاه سقز در تابستان سال آینده

    تاکنون ۱۷۸ هکتار زمین فرودگاه سقز تملک شده که واگذاری نه هکتار دیگر جزء تعهدات استانداری کردستان است . اخیرا مبلغ ۶۰ میلیارد ریال نیز برای محوطه سازی فرودگاه سقز اختصاص یافته که در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از برنامه ریزی برای افتتاح این فرودگاه در تابستان سال آتی خبر داد .

    امیرعباس نظری زاده با اعلام این خبر گفت : احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد وعملیات توسعه سطوح پروازی نسبت به کل فرودگاه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم فرودگاه سقز در تابستان سال ۹۹ افتتاح شود .

    نظری زاده عنوان کرد : تعامل سازنده و مطلوبی بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، استانداری کردستان و پیمانکاران در جریان است . از جمله جمع آوری دکل های برق فشار قوی در ابتدای باند با توجه به موقعیت آنها و نیز جابه جایی جاده سقز – مریوان از تعهدات استانداری است و در بحث مشکلات مالی و کمبود اعتبار نیز با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به پروژه فرودگاه سقز توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مشکلات مالی این پروژه برطرف می شود .

    مدیر فرودگاه سنندج گفت : تاکنون ۱۷۸ هکتار زمین فرودگاه سقز تملک شده که واگذاری نه هکتار دیگر جزء تعهدات استانداری کردستان است . اخیرا مبلغ ۶۰ میلیارد ریال نیز برای محوطه سازی فرودگاه سقز اختصاص یافته که در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به افتتاح ویدیو کنفرانسی فرودگاه سقز در دولت قبل ، بر بهره برداری ...

    |

    تلاش کردیم حداکثر ایمنی را در این فرودگاه رعایت کنیم چون ایمنی در امر پرواز یک اصل اساسی است و تا بسیاری از تجهیزات کمک ناوبری و برج مراقبت و شرایط حفاظتی نباشد امکان پرواز فراهم نخواهد شد .

    |

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    نظرات کاربران