در حال بارگذاری ...
  • برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی دریایی خاورمیانه در بندرعباس

    معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های صنعت دریایی و دریانوردی ایران و ارائه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های دریایی ، بندری ، فراساحلی ، کشتیرانی ، کشتی سازی ، بانکرینگ ، ساخت تجهیز و قطعات ، امور نظامی و دفاعی ، اقیانوس شناسی ، گردشگری دریایی ، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، انجمن ها ، اتحادیه ها و دانشگاه های دریایی از اهداف برگزاری این رویداد دریایی کشور است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بزرگترین نمایشگاه بین المللی دریایی خاورمیانه ، با دعوت بیش از ۲۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی تحت عنوان نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران از ۵ الی ۸ آذرماه سال جاری در پایتخت دریایی ایران بندرعباس برگزار می‌ گردد .

    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران با عنوان IRANIMEX ۲۰۱۹ و رویکرد تقاضا محوری در حوزه ها و صنایع مرتبط با دریا ، در راستای تقویت رونق تولید و دستیابی به جایگاه نخست اقتصادی منطقه و با هدف معرفی دستاوردهای علمی و صنعتی و شناسایی تولیدکنندگان و تأمین کنندگان داخلی جهت رفع نیازهای قابل تأمین و تولید در داخل کشور برپا می شود .

    بر اساس این گزارش ، برترین رویداد دریایی جمهوری اسلامی ایران ، با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی ، حمل و نقل پیشرفته ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان ، کمیته مشترک بازرگانی ایران و نروژ و دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت شرکت KTP Group نماینده رسمی و انحصاری شرکت نمایشگاه های هامبورگ آلمان و رتردام هلند در ایران ، برگزار خواهد شد .

    معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های صنعت دریایی و دریانوردی ایران و ارائه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های دریایی ، بندری ، فراساحلی ، کشتیرانی ، کشتی سازی ، بانکرینگ ، ساخت تجهیز و قطعات ، امور نظامی و دفاعی ، اقیانوس شناسی ، گردشگری دریایی ، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، انجمن ها ، اتحادیه ها و دانشگاه های دریایی از اهداف برگزاری این رویداد دریایی کشور است .

    همچنین بنادر و سواحل ، صنایع ساخت و تعمیر کشتی ، خدمات دریایی و بندری ، صنایع فراساحلی ، کشتیرانی ، حمل و نقل و لجستیک دریایی ، صنعت بانکرینگ ، لایروبی ، خدمات زیر سطح دریا و لوله گذاری ، سازندگان و تأمین کنندگان تجهیزات و قطعات دریایی ، الکترونیک ، مخابرات و ناوبری دریایی ، شیلات و آبزی پروری ، صنایع دفاعی ، طراحان کشتی ، مشاوران و مهندسان ، آموزش ، پژوهش و فناوری های دریایی ، گردشگری دریایی ، بیمه و گمرک ، رده بندی ، قوانین ، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی ، محیط زیست ، اقیانوس شناسی و علوم جوی از محورهای اصلی نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران است .

    هوشمندسازی و تخلیه و بارگیری در بنادر ایران و منطقه ، توسعه و تجهیز ناوگان دریایی ایران، ساخت انواع شناورهای مختلف، تعمیر و نگهداری و تأمین تجهیزات دریایی و بندری و نیز ساخت ، نگهداری و بهره‌برداری در بخش تجهیزات فراساحل از موضوعات و فرصت‌های اصلی جهت سرمایه‌‌گذاری در حوزه دریایی است که در نمایشگاه عرضه خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم شرایط جوی اجازه خدمت‌رسانی بیشتر را هموطنان عزیز بدهد . از تمامی هموطنان که خطه زیبای جنوب کشور را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اند ، درخواست می‌کنیم حتما از مبادی و شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی و گردشگری دریایی استفاده کنند و به توصیه و هشدارهای ایمنی صادر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه طی هفته اول تعطیلات جمعا ۱ میلیون و ۴۱ هزار تردد ...

    |

    بر اساس آمارهای دریافتی از بنادر تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی بنادر استان استفاده کردند . با توجه به پیش بینی تمامی تدابیر لازم انتظار می‌رود هموطنان و بویژه هم استانی در قالب طرح گردشگری دریایی روزهای خوش و خاطره‌انگیزی در سواحل استان سپری کنند .

    |

    فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

    |

               

    |

    نظرات کاربران