در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز برنامه ای هفتگی در مسیر کرمانشاه - مشهد توسط هواپیمایی سپهران

    هم اکنون ۱۲۰ پرواز برنامه ای هفتگی در فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران ، مشهد مقدس ، عسلویه ، کیش ، قشم و بندرعباس توسط ۹ شرکت های هواپیمایی صورت می پذیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سپهران با ۶ پرواز برنامه ای هفتگی در مسیر کرمانشاه - مشهد و بالعکس فعالیت خود را از ۲۶ شهریور ماه در فرودگاه کرمانشاه آغاز خواهد کرد .

    مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی سپهران با برقراری شش پروازهای برنامه ای هفتگی در مسیر مشهد – کرمانشاه و بالعکس خبر داد . این پروازها از ۲۶ شهریور ماه آغاز و در روزهای سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه از فرودگاه کرمانشاه انجام می شود .

    وی افزود : با توجه به بازگشایی مرز خسروی و پیش بینی افزایش تقاضای مسافران بر آن شدیم تا افزایش پروازها و اقدامات مستمر در این راستا به عنوان یک برنامه کوتاه مدت در دستور کار قرار بگیرد که نتیجه آن رسیدن پروازهای مشهد فرودگاه کرمانشاه به عدد ۵۲ پرواز در هفته است .

    گفتنی است ؛ هم اکنون ۱۲۰ پرواز برنامه ای هفتگی در فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران ، مشهد مقدس ، عسلویه ، کیش ، قشم و بندرعباس توسط ۹ شرکت های هواپیمایی صورت می پذیرد .




    مطالب مرتبط

    با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم . تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه ، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است ، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب ...

    |

    نظرات کاربران