در حال بارگذاری ...

انجام لکه گیری راه های اصلی و روستایی شهرستان هشترود با ۱۰۰ تن آسفالت گرم

راه های روستایی مولوی چراغ مردان و بیزینی کوه و زاویه و مکتو در جهت برطرف کردن ناهمواریهای بوجود آمده در سطح جاده و تسهیل در تردد اهالی روستاییان توسط راهداران تلاشگر هشترود تسطیح شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از انجام لکه گیری راه های اصلی و روستایی این شهرستان با ۱۰۰ تن آسفالت گرم خبر داد .

علی ابوالحسنی با بیان اینکه حفظ و نگهداری راه ها از وظایف اصلی راهداران جهادی است ؛ اظهار داشت : ۱۵ کیلومتر شانه سازی و علف زنی و تسطیح شانه در مسیر هشترود - مراغه در راستای راهداری محوری در جهت ارتقاء سطح ایمنی در جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای انجام شد .

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود در ادامه افزود : ۱۰۰ تن آسفالت گرم نیز همراه تراشه های آسفالت در راه های روستایی (۲۰کیلومتر) و در راههای فرعی (۱۵کیلومتر) برای لکه گیری مصرف شده است .

وی در ادامه افزود : راه های روستایی مولوی چراغ مردان و بیزینی کوه و زاویه و مکتو در جهت برطرف کردن ناهمواریهای بوجود آمده در سطح جاده و تسهیل در تردد اهالی روستاییان توسط راهداران تلاشگر هشترود تسطیح شد .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

|

در شهرستان لامرد چندین دستگاه ماشین آلات راهسازی وجود دارد که خیرین برای خدمت رسانی به مردم وقف کرده‌اند و در حال حاضر به خدمت رسانی در مناطق روستایی اشتغال دارند و عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق کم برخوردار شهرستان لامرد با استفاده از این ماشین آلات در حال ...

|

نظرات کاربران