در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات تخلیه مجدد گندم در ایستگاه راه آهن کرمان

    در حال حاضر قسمت اعظمی از نیاز گندم استان کرمان از طریق ناوگان ریلی تأمین می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در راستای سیاست‌های افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی با پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته در خصوص توسعه زیرساخت ، عملیات تخلیه مجدد گندم در ایستگاه کرمان آغاز شد .

    محمدرضا فیروزکوهی از آغاز تخلیه مجدد گندم در امسال خبر داد و اظهار داشت : اولین سری از محموله مذکور با وزنی بالغ ‌بر یک هزار و ۲۰۰ تن وارد ایستگاه کرمان شد .

    مدیرکل راه‌آهن کرمان تصریح کرد : در حال حاضر قسمت اعظمی از نیاز گندم استان کرمان از طریق ناوگان ریلی تأمین می‌شود .




    مطالب مرتبط

    قطارهای فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد .

    |

    رشد ۲۳ درصدی تناژ بارگیری محمولات ، رشد ۱۵ درصدی تعداد واگن‌های بارگیری شده ، رشد ۹ درصدی تناژ تخلیه ، رشد ۷۴درصدی درآمدهای عملیاتی و خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار از مهم‌ترین اقدامات حوزه حمل بار در سال گذشته بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه‌آهن کرمان از رشد ۷۷ درصدی درآمد ، ۸۷ درصدی تخلیه ، ۱۲ درصدی تناژ بارگیری و ۹ درصدی بار صادراتی در راه‌آهن ...

    |

    در حال حاضر بیشتر ناوگان ریلی با تولید داخل و تعمیرات ناوگان موجود تأمین می‌شود . برخی فعالان این حوزه تأکید می‌کنند که برای جبران کمبود نیاز به واردات واگن و لکوموتیو داریم ، اما متولیان بخش می‌گویند در کشور توان تولید برای رفع تمام نیازها در بخش حمل بار و مسافر را داریم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن گفت : در این مرحله مجموع ناوگان جدید توسعه یافته ۶۸۵ دستگاه ناوگان است که این تعداد شامل ۶۴۵ واگن باری ...

    |

    نظرات کاربران