در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی تونل شهیده باختر بیگلری در محور لار – بستک

    احداث تونل پاسخند و حذف گردنه موجود ، به خوبى مى تواند دسترسى لارستان را به بنادر آفتاب ، چارک ، لنگه و جزیره کیش را توسعه دهد و بدین شکل زمینه سازى تحولات تجارى ،خدماتى و فرهنگى را هموار کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرایی تونل شهیده باختر بیگلری در کیلومتر ٦٥ محور لار – بستک با حضور  معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، نماینده ی مردم شریف شهرستان های لارستان ، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ،  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان  و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و معتمدین منطقه لارستان آغاز شد .

    با توجه به تکمیل فازهاى مختلف جهت دوبانده شدن محور لار - بستک و نیز استراتژیک بودن این جاده از جهات مختلف و فرا منطقه اى بودن آن ، حذف گردنه ی پاسخند و ضرورت احداث تونل شهیده باختر بیگلری به طول ٤٣٠ متر و با اعتباری بالغ بر ١٨٩ میلیارد ریال در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار گرفته است .

    احداث تونل پاسخند و حذف گردنه موجود ، به خوبى مى تواند دسترسى لارستان را به بنادر آفتاب ، چارک ، لنگه و جزیره کیش را توسعه دهد و بدین شکل زمینه سازى تحولات تجارى ،خدماتى و فرهنگى را هموار کند .

    در بخش دیگر برنامه های سفر یک روزه مهندس حسن نیا به شهرستان های لارستان ، خنج و گراش بازدید میدانی از محور صحرای باغ ، فداغ – بیرم (تل تله بیرم ) ، کمربندی کمال آباد بیرم ، تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) ، پروژه خیر ساز دیگ اشکن ، پروژه حذف گردنه محمله و محور باغان – کورده خنج صورت پذیرفت .

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در برنامه پایانی سفر به استان فارس ، به اتفاق مشاور خود در امور استانها و دو مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و لارستان در منزل آقای علی محمدی از کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خنج که به تازگی فرزند ذکور ١٧ ساله خود را در حادثه ای از دست داده و نسبت به اهدائ اعضای او به بیماران نیازمند اقدام نموده بود ، حضور  یافته و با قرائت فاتحه ای از خانواده وی دلجویی نمود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمیدرضا شهرکی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ، به تجربه اجرای پویش ...

    |

    نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

    |

    این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

    |

    نظرات کاربران