در حال بارگذاری ...

بازگشایی سایت ثبت نام رانندگان بخش کالای مازندران برای دریافت بیمه تکمیلی درمان

باز نمودن سایت ثبت نام برای فرزندارن زیر ۱۸ سال رانندگان به تعداد حداکثر دو نفر ( دختران مجرد از معافیت سنی بر خوردار هستند ) از تاریخ ۱۵ آبان ۹۸ لغایت ۱۵ دی ۹۸ امکان پذیر است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از باز شدن سایت ثبت نام رانندگان بخش کالا برای بیمه تکمیلی درمان خود خبر داد .

سید رحمت الله موسوی ضمن اعلام این خبر گفت : به استناد نامه مدیر کل دفتر حمل ونقل کالا با توجه به تمدید قرار داد بیمه تکمیلی درمان ، عمر و حوادث رانندگان بخش کالا توسط کانون انجمن‌های صنفی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کشور تا تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ، باز شدن سایت ثبت نام برای رانندگان جامانده از سال قبل و همسرشان از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۸ تا ۱۵ آبان ۹۸ امکان پذیر است .

وی ادامه داد : از این رو رانندگان می توانند به انجمن های صنفی کارگری وکارفرمائی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

موسوی خاطر نشان ساخت : باز نمودن سایت ثبت نام برای فرزندارن زیر ۱۸ سال رانندگان به تعداد حداکثر دو نفر ( دختران مجرد از معافیت سنی بر خوردار هستند ) از تاریخ ۱۵ آبان ۹۸ لغایت ۱۵ دی ۹۸ امکان پذیر است .




مطالب مرتبط

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۱۰ ماهه گذشته از جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان اردبیل خبر داد ...

|

طبق بررسی‌های به عمل آمده در ۹ ماهه سال جاری ، ۵ هزار و ٧٧ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه مورد شناسایی و اعمال قانون قرار می‌گیرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٠ درصد افزایش یافته است .

|

نظرات کاربران