در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ریزی فضایی دریایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی

به منظور ارتقای آگاهی و توانایی شرکت کنندگان در راستای شناخت بیشتر مشکلات ذینفعانی که به نوعی در تعیین راهبردها و سیاست های مربوط به حوزه جغرافیایی طرح MSP موثر هستند ، برنامه ریزی شد تا دوره به صورت کارگاه آموزشی برگزار شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دوره آموزشی برنامه ریزی فضایی دریایی (MSP) ، با حضور مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی ، سازمان بنادر و دریانوردی ، دستگاه‌های مرتبط با این حوزه و مهندسین مشاور در مجتمع فرهنگی و آموزشی فرمانیه برگزار شد .

حمید خلیلی ؛ مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر با اعلام این خبر افزود : این دوره آموزشی در راستای اجرای شرح خدمات طرح مطالعات برنامه ریزی فضایی دریایی (MSP) در استان هرمزگان مبنی بر آموزش کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط توسط این سازمان به عنوان متولی تهیه این طرح تدارک دیده شد .

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر با اشاره به حضور نمایندگان دستگاه‌هایی همچون محیط زیست ، شیلات ، دفتر طرح ریزی شهری و طرح توسعه و عمران معاونت شهرسازی و معماری و مهندسین مشاور در این دوره آموزشی ، گفت : در این دوره آموزشی ضمن ارائه تجارب و سوابق طرح برنامه ریزی فضایی دریا در کشورهای مختلف ، برنامه ریزی فضایی دریا در ایران تشریح و به تعاریف مربوط به محدوده انجام مطالعات پرداخته شد . همچنین به منظور ارتقای آگاهی و توانایی شرکت کنندگان در راستای شناخت بیشتر مشکلات ذینفعانی که به نوعی در تعیین راهبردها و سیاست های مربوط به حوزه جغرافیایی طرح MSP موثر هستند ، برنامه ریزی شد تا دوره به صورت کارگاه آموزشی برگزار شود .

به گفته خلیلی ، برگزاری دوره های آموزشی مشابه در تهران و سایر استان های ساحلی نیز توسط سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ریزی شد که به تدریج تا پایان سال جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت .   




مطالب مرتبط

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم‌نامه همکاری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ، معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد ۶۱ درصدی ...

|

نظرات کاربران