رضایت ۹۲ درصدی حجاج از خدمت رسانی در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
با تلاشهای صورت گرفته در هواپیمایی ایران ایر میزان تاخیر پروازها نیز نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشت .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پایان عملیات پروازهای حج در این مجموعه با ۱۸۹ پرواز خبر داد و گفت : در نتیجه خدمات بخشهای مختلف شهر فرودگاهی و هماهنگیهای صورت گرفته میان تمامی نهادها و ارگانهای نظامی و انتظامی مستقر در مجموعه ، میزان رضایتمندی حجاج از این ترمینال به ۹۲/۵ درصد رسید .
علی رستمی ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، با اشاره به آغاز عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی از ۱۷ تیرماه گفت : در عملیات رفت حدود ۲۳ هزار نفر از زائران با ۹۴ پرواز از ترمینال سلام شهر فرودگاهی راهی دو مقصد پروازی مدینه و جده در عربستان سعودی شدند . عملیات برگشت نیز با پرواز فوقالعاده برای انتقال حجاج بیمار از ۲۶ مردادماه آغاز شد و تا بامداد ۱۸ شهریورماه ادامه یافت و در این مدت ۲۲ هزار و ۸۱۰ نفر از حجاج به همراه ۷۱۲ هزار و ۴۳۲ کیلوگرم بار با ۹۵ پرواز از طریق ترمینال سلام وارد کشور شدند و همانند عملیات رفت ، فرودگاه امام (ره) پر ترافیکترین ایستگاه پروازهای حج بود .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امسال بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی پروازهای حج از ترمینال گالری سلام انجام شد ، بیان کرد : با تلاش مثالزدنی یکایک همکارانم در بخشهای مختلف شهر فرودگاهی و هماهنگیهای صورت گرفته میان تمامی نهادها و ارگانهای نظامی و انتظامی مستقر در مجموعه شامل یگان حفاظت هواپیمایی ، پلیس فرودگاه ، پلیس گذرنامه و گمرک ، خدمات مناسبی را در ترمینال سلام به حجاج گرامی ارائه کردیم و در نتیجه این خدمات میزان رضایتمندی حجاج از این ترمینال به ۹۲/۵ درصد رسید .
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه کلیه پروازهای رفت و برگشت حجاج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» صورت گرفت افزود : با تلاشهای صورت گرفته در هواپیمایی ایران ایر میزان تاخیر پروازها نیز نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشت .