در حال بارگذاری ...

پیام مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای پایان عملیات پروازهای حج

این توفیق بزرگ بار دیگر با تلاش‌های یکایک شما همکاران خوبم در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نصیب‌مان شد و توانستیم در ترمینال گالری سلام به‌عنوان مدرن‌ترین پایانه هوایی کشور میزبان ۲۳ هزار نفر از ضیوف‌الرحمان باشیم . 

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با انتشار پیامی ، از تلاش‌های کلیه کارکنان این مجموعه که برای خدمت‌رسانی به ضیوف‌الرحمان تلاش کردند ، قدردانی کرد .

در پیام علی رستمی آمده است :

«خدمتگزاری به زائران خانه خدا که در گردهمایی عظیم حج جلوه‌ای کم‌نظیر از وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارند ، توفیق بزرگی است که باید برای آن حق تعالی را سپاس گفت .

این توفیق بزرگ بار دیگر با تلاش‌های یکایک شما همکاران خوبم در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نصیب‌مان شد و توانستیم در ترمینال گالری سلام به‌عنوان مدرن‌ترین پایانه هوایی کشور میزبان ۲۳ هزار نفر از ضیوف‌الرحمان باشیم . 

لازم می‌دانم از زحمات کلیه همکارانم در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ، یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، پلیس گذرنامه ، بعثه مقام معظم رهبری ، گمرک جمهوری اسلامی ایران ، سازمان حج و زیارت و تمام ارگان‌های خدمات‌دهنده به پروازها در فرودگاه که تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به حجاج در عملیات پروازهای حج تمتع ۹۸ به کار بستند صمیمانه قدردانی نمایم .

در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، امیدوارم با تاسی از سیره و سلوک آن امام همام با رعایت اخلاق و آزادگی بتوانیم در مسیر توسعه ایران اسلامی گام برداریم.»




مطالب مرتبط

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

تا این لحظه پیشنهادات سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری در این پهنه لجستیکی داریم و از طرفی مجموع درخواست‌های سرمایه‌گذاری در کل منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) به رقمی بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که بخشی از آن در پهنه‌های لجستیکی همچون پوشاک ، ...

|

نظرات کاربران