در حال بارگذاری ...

اعلام پایان عملیات پروازهای حج تمتع سال ۹۸ توسط وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد اسلامی با صدور پیامی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروازهای حج ، پایان عملیات پروازی حج امسال را با انتقال بیش از ۸۸ هزار زائر خانه خدا اعلام کرد .

وزیر راه و شهرسازی ، در متن پیام خود نوشت : «ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ، حسین ابن علی علیه‌السلام ، به استحضار مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران می‌رساند ، با یاری خداوند متعال و رهنمودهای مدبرانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی ، عملیات حج تمتع سال ۹۸، در بامداد روز ۱۸ شهریور ماه، با انتقال بالغ بر ۸۸ هزار زائر خانه خدا به میهن اسلامی، درکمال آرامش و امنیت به پایان رسید.»

متن کامل پیام وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است :

«بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

وعلی اولاد الحسین

وعلی اصحاب الحسین

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ، حسین ابن علی علیه‌السلام ، به استحضار مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران می‌رساند ، با یاری خداوند متعال و رهنمودهای مدبرانه امام خامنه‌ایی مدظله‌العالی ، عملیات حج تمتع سال ۹۸، در بامداد روز ۱۸ شهریور ماه ، با انتقال بالغ بر ۸۸ هزار زائر خانه خدا به میهن اسلامی ، درکمال آرامش و امنیت به پایان رسید .

عملیاتی بی‌نظیر در تاریخ کشورمان که توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و با دعای خیر حضرت بقیه‌الله الاعظم روحنا فداک انجام گردید .

برخود لازم می‌دانم از زحمات همه نهادهای دست‌اندرکار حج ، به‌ویژه؛ بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان حج و زیارت و تمامی همکارانم در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردیدند ، قدردانی نمایم .

با آرزوی سربلندی و سرافرازی کشور عزیزمان ایران

محمد اسلامی

وزیر راه و شهرسازی




مطالب مرتبط

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

|

نظرات کاربران