در حال بارگذاری ...
  • بررسی مسائل پدافند غیرعامل حوزه فرودگاهی و دریانوردی کشور

    این جلسه با هدف جمع بندی و برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو و نیز برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی برپا شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در نشستی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و مسوولان ارشد حوزه های فرودگاهی و دریانوردی کشور ، برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو و نیز برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی در حوزه پدافند غیرعامل انجام می شود .

    با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی درباره بررسی مسایل و ملاحظات پدافند غیرعامل حوزه فرودگاهی و دریانوردی جلسه هم اندیشی مسوولان مربوط به میزبانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مرکز عملیات ایمنی و اضطراری در حال برگزاری است .

    این جلسه با هدف جمع بندی و برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو و نیز برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی برپا شده است .

    شهرام آدم نژاد ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی ، سردار محسن ساسانی ، معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سحر تاجبخش، معاون وزیر و رییس سازمان هواشناسی کشور ، علی عابدزاده ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری ، سیاوش امیرمکری ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حاضران در این نشست هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با رویکردی نوین در همسویی با اهداف و سیاست های امنیتی کشور ، با ارتقا و افزایش توان دفاع در تمامی حوزه‌های زیستی ، تروریستی ، سایبری ، شیمیایی و پرتویی ، با ایجاد مدیریت یکپارچه و منسجم با فرماندهی واحد ، مقابله با این تهدیدات را در دستور ...

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    نظرات کاربران