در حال بارگذاری ...

انجام ۷۷ درصد از پروازهای بازگشت زائران حج تمتع

امروز (دوازدهم شهریور) ۱۲ پرواز بازگشت حاجیان به پنج فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شامل ارومیه ، مشهد ، همدان ، کرمان و تبریز با انتقال ۳۰۰۰ زائر انجام می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت : تاکنون ۷۷ درصد پروازهای بازگشت حاجیان با ورود ۵۰ هزار و ۸۸۶ حاجی به کشور انجام شده است .

حشمت اله قربانی ، با اعلام این خبر عنوان کرد : تا پایان ۱۱ شهریور (هجدهمین روز عملیات بازگشت حاجیان) ۲۰۷ پرواز برگشت زائران بیت الله الحرام به فرودگاه های تحت مالکیت شرکت انجام شده است .

قربانی با بیان اینکه عملیات حج تمتع در ۱۲ فرودگاه شامل ساری ، یزد ، زنجان ، بندرعباس ، زاهدان ، اهواز ، بوشهر ، کرمانشاه ، گرگان ، شیراز ، بیرجند و رشت به پایان رسیده است ، افزود : اکنون از میان فرودگاه های تحت پوشش شرکت ، عملیات حج در فرودگاه های ارومیه ، همدان ، کرمان ، تبریز ، اصفهان و مشهد برقرار است .

وی گفت : امروز (دوازدهم شهریور) ۱۲ پرواز بازگشت حاجیان به پنج فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شامل ارومیه ، مشهد ، همدان ، کرمان و تبریز با انتقال ۳۰۰۰ زائر انجام می شود . عملیات بازگشت حاجیان به کشور ۲۵ مرداد شروع شده و ۱۷ شهریور به پایان می رسد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران