در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از ۲۱۳ دستگاه ناوگان ریلی جدید ساخت داخل

    متوسط عمر ناوگان ریلی ۲۴ سال است که با ورود این ۲۱۳ دستگاه این رقم کاهش می‌یابد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن گفت : امروز ۲۱۳ دستگاه انواع ناوگان ریلی ساخت داخل به ارزش ۳۶ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال وارد شبکه ریلی می‌شود .

    مراسم بهره‌برداری از ۲۱۳ دستگاه ناوگان ریلی جدید ساخت داخل امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در حال برگزاری است .

    در این مراسم مدیرعامل راه‌آهن اظهار داشت : این ۲۱۳ دستگاه ناوگان ریلی شامل ۵ دستگاه لوکوموتیو ، ۱۹۳ دستگاه واگن باری و ۱۵ دستگاه واگن مسافری است . ورود این تعداد ناوگان در ۵ ماهه امسال به شبکه ریلی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد رشد داشته است .

    وی گفت : متوسط عمر ناوگان ریلی ۲۴ سال است که با ورود این ۲۱۳ دستگاه این رقم کاهش می‌یابد .

    مدیرعامل راه‌آهن ارزش این ۲۱۳ دستگاه را ۳۶ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : همه این ناوگان تولید داخل است . تا پایان ۷ ماهه امسال ۳۷ دستگاه واگن مسافری ، ۳۰ دستگاه لوکوموتیو و ۲۱۷ دستگاه انواع واگن باری وارد ناوگان می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن گفت : در این مرحله مجموع ناوگان جدید توسعه یافته ۶۸۵ دستگاه ناوگان است که این تعداد شامل ۶۴۵ واگن باری ...

    |

    با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن از سیر ۴ هزار و ۳۱۰ رام قطار و جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در طول برنامه ...

    |

    قطارهای فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد .

    |

    رشد ۲۳ درصدی تناژ بارگیری محمولات ، رشد ۱۵ درصدی تعداد واگن‌های بارگیری شده ، رشد ۹ درصدی تناژ تخلیه ، رشد ۷۴درصدی درآمدهای عملیاتی و خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار از مهم‌ترین اقدامات حوزه حمل بار در سال گذشته بود .

    |

    نظرات کاربران