در حال بارگذاری ...
  • ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل استان خوزستان نیازمند اختصاص اعتبار

    بزرگراه رامهرمز به بهبهان از سمت اهواز به شیراز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که آقای نوبخت دستور داد که اعتبار آن طی امسال و سال آینده تامین شود و پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، استاندار خوزستان گفت : برای ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل استان نیازمند اختصاص اعتبار هستیم که معاون رییس جمهور تامین این مبالغ را تقبل کردند .

    غلامرضا شریعتی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان که با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد ، اظهار کرد : وضعیت جاده ای استان پر خطر است و امیدوارم با لطف و محبتی که معاون رییس جمهور داشت ، بتوانیم شبکه جاده‌ای استان را بهبود ببخشیم و اصلاح کنیم . در خصوص وضعیت حمل و نقل هوایی نیز به دنبال سرمایه‌گذاری‌هایی هستیم که با تجهیز فرودگاه ، امکان پرواز هواپیماها در شرایط جوی نامناسب را هم فراهم کرده ایم .

    وی گفت: همچنین طبق صحبت وزارت راه و شهرسازی ، جاده اهواز به ایذه به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که امسال ۲۰ میلیارد تومان آن پیش‌بینی شده است و معاون رییس جمهور دستور داد که ۲۰۰ میلیارد تومان باقی مانده نیز طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ تامین شود تا در پایان سال ۹۹ بزرگراه اهواز به ایذه را مورد بهره‌برداری قرار دهیم .

    استاندار خوزستان ادامه داد : همچنین بزرگراه رامهرمز به بهبهان از سمت اهواز به شیراز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که آقای نوبخت دستور داد که اعتبار آن طی امسال و سال آینده تامین شود و پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد .

    وی گفت : امسال برای مسیر سوسنگرد به چذابه از محل اعتبارات اربعین ، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که بازهم ۳۰ میلیارد تومان کسر داشتیم که آقای نوبخت تقبل کرد که این مبلغ امسال و در سریع‌ترین زمان ممکن تامین شود تا این بزرگراه برای اربعین به بهره برداری برسد . فرودگاه مسجدسلیمان نیز به ۲۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی نیاز دارد که معاون رییس جمهور این اعتبار را هم تقبل کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتشار خبری به نقل از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش قیمت ...

    |

    جاده اهواز به خرمشهر در مجموع رفت و برگشت به طول ۱۱۰ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر آن در دست اجرا قرار دارد و ۲۵ کیلومتر سمت اهواز و ۲۵ کیلومتر دیگر آن از سمت خرمشهر است .

    |

    در اجرای پروژه‌های راهسازی رعایت استاندارد مورد تاکید است . باید اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تعیین نرخ حق توقف ناوگان حمل کالای جاده‌ای وظیفه کدام ارگان ، سازمان یا شخصی است ؟ وزارت راه و شهرسازی ، سازمان راهداری یا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اهم دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ساخت‌ ، توسعه و نگهداری زیربناهای حمل‌ و نقل جاده‌ای ، ایمنی ...

    |

    نظرات کاربران