در حال بارگذاری ...
  • ارائه طرح هوشمندسازی شبکه حمل‌و‌نقل و لجستیک در شورای‌عالی هماهنگی ترابری

    این اقدام زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری اقتصاد حمل‌و‌نقل برای تمامی ذی‌نفعان آن است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از قرار گرفتن «طرح نحوه صدور مستندات حمل و نقل کالا و مسافر به صورت الکترونیکی» در دستور کار شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور خبر داد و گفت : این طرح یکی از اقدامات اولیه و اساسی در راستای هوشمندسازی شبکه حمل‌و‌نقل و لجستیک است که در شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور ارائه ‌می‌شود .

    شهرام آدم نژاد از قرار گرفتن طرح نحوه صدور مستندات حمل و نقل کالا و مسافر به صورت الکترونیکی در دستور کار شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور خبر داد .

    دبیر شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور تاکید کرد : اجرایی‌سازی این طرح یکی از اقدامات اولیه و اساسی در راستای هوشمندسازی شبکه حمل‌و‌نقل و لجستیک است .

    وی با اشاره به پیاده‌سازی آن در تمام شقوق حمل‌و‌نقل گفت : این اقدام زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری اقتصاد حمل‌و‌نقل برای تمامی ذی‌نفعان آن است .

    معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و شهرسازی بیان داشت : امکان سنجی پیاده‌سازی این طرح بر بستر زنجیره بلوکی (بلاک چین) و بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور در کارگروه مربوطه شورایعالی هماهنگی ترابری کشور نیز شروع شده است .




    مطالب مرتبط

    در ابتدای سال برنامه توسعه فعلی به استان‌هایی که در خصوص افزایش حمل تحت صحابت بارنامه و برخورد با تخلفات اضافه تناژ موفق عمل کنند ، اعتبار مناسبی مازاد بر اعتبارات تخصیصی سالانه در زمینه بهسازی و ارتقا ایمنی راه ها اختصاص می یابد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در احکام جداگانه ای سیدکمال هادیانفر به عنوان معاون حمل‌ونقل و شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد ...

    |

    سرمایه‌گذاری اصلی توسط بخش خصوصی انجام‌ می‌شود و باید مسیر را برای حضور فعال آن‌ها هموار کنیم تا با حمایت دولت بتوانند نقش اصلی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی داشته‌باشند . بدیهی است ، استفاده بیشتر از حمل‌ونقل عمومی ریلی و جاده‌ای منجر به کاهش حوادث و افزایش ...

    |

    برای دستیابی به اهداف تدوینی در این سند باید تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوطه و ذینفع ، برنامه های اجرایی خود را با رویکرد تحقق‌پذیری و مشارکت بالای کنشگران طراحی و اجرا کنند تا شاهد سرمایه گذاری کارآمد و اثر بخش داخلی و خارجی و به فعلیت رسیدن تمامی توانمندی‌های بالقوه در ...

    |

    در جلسات پایش مطالبات فعالان عرصه حمل‌ونقل از جمله سرمایه‌گذاران ، متصدیان ، رانندگان و ... که تأثیر بسزایی در این حوزه دارند مطرح و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران