در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۹۷ پروژه حمل و نقلی با اعتبار ۱۱۰۸ میلیارد تومان در هفته دولت

    در حوزه حمل ونقل جاده‌ای ۸۴ پروژه به طول ۴۰۷ کیلومتر به ارزش ۹۷۴ میلیارد تومان ، در حوزه حمل و نقل هوایی ۱۳ پروژه بهسازی و توسعه فرودگاه‌های کشور در ۱۱ فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان و در حوزه مسکن (به جز مسکن مهر) ، ۳۲ پروژه به ارزش ۷۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت ۱۴۷ پروژه شامل ۹۷ پروژه حمل و نقلی و ۵۰ پروژه مسکنی را با اعتبار ۱۱۸۶ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری می‌کند .

    پروژه‌های آماده افتتاح وزارتخانه راه و شهرسازی در بخش حمل  نقل و مسکن و ساختمان در هفته دولت بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سبا به مناسبت هفته دولت امسال در مجموع ۱۴۷ پروژه شامل ۹۷ پروژه در حوزه حمل و نقل و ۵۰ پروژه در حوزه مسکن با اعتباری بیش از یکهزار و ۱۸۶ میلیاردتومان افتتاح می‌شود .

    بنابر این گزارش ، در حوزه حمل ونقل جاده‌ای ۸۴ پروژه به طول ۴۰۷ کیلومتر به ارزش ۹۷۴ میلیارد تومان ، در حوزه حمل و نقل هوایی ۱۳ پروژه بهسازی و توسعه فرودگاه‌های کشور در ۱۱ فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان و در حوزه مسکن (به جز مسکن مهر) ، ۳۲ پروژه به ارزش ۷۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد .

    جزئیات افتتاح ۸۴ پروژه حمل و نقل جاده‌ای به طول ۴۰۷ کیلومتر به ارزش ۹۷۴ شاملِ یک پروژه مشارکت در احداث آزادراه تبریز - ارومیه به طول ۲۸ کیلومتر و ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان ، چهار پروژه احداث باند دوم به طول ۵۰ کیلومتر با ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان ، ۴۹ پروژه بهسازی راه اصلی به طول ۲۴۱ کیلومتر و ارزش ۲۴۱ میلیارد تومان ، ۲۹ پروژه احداث ، بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۸۶ کیلومتر به ارزش ۵۱ میلیارد تومان و احداث یک دستگاه پل به طول ۲ کیلومتر به ارزش ۲ میلیارد تومان است.

    همچنین در بخش مسکن در هفته دولت ۵۰ پروژه شامل افتتاح واحدهای مسکونی ، خدمات روبنایی ، احداث تاسیسات زیربنایی و آماده‌سازی و محوطه‌سازی در بخش مسکن مهر به بهره برداری خواهد رسید .

    بهره برداری از ۵۰۰ هزار مترمربع خدمات روبنایی مسکن مهر شامل ساخت مسجد ، مدرسه ، سایت تجاری در شهرهای جدید هشتگرد ، پرند ، فولادشهر و بهارستان به ارزش ریالی ۳۴ میلیاردتومان، تاسیسات زیربنایی مسکن مهر به طول ۳۱ کیلومتر شامل احداث ایستگاه پمپاژ و کانال آب سطحی در شهر جدید هشتگرد با اعتباری بیش از ۷.۵ میلیاردتومان از جمله پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت سال ۹۸ است.

    بنابر این گزارش ، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر به میزان ۲۰۰ هکتار و به ارزش ۳۶ میلیاردتومان شامل تکمیل شبکه آبیاری فضای سبز ، آسفالت معابر در شهرهای جدید بینالود و بهارستان ، همچنین افتتاح ۳۸۱۲ واحد مسکونی - مسکن مهر که شامل ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد و ۱۸۱۲ واحد مسکونی در شهر جدید پردیس است از دیگر پروژه‌های مسکنی وزارت راه و شهرسازی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود .




    مطالب مرتبط

    مطالعه روندهای جهانی ، رصد تحولات بین‌المللی و بررسی کریدورهای رقیب ایران و طراحی سناریوهای نظیر که باید برای مواجهه با هر کدام از اینها در نظر گرفت ، در این کمیته مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

    |

    کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهم‌ترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است که با حضور رئیس‌جمهور به طور کامل به بهره‌برداری رسید . با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان ، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سیدکمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات و عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتشار خبری به نقل از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش قیمت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تعیین نرخ حق توقف ناوگان حمل کالای جاده‌ای وظیفه کدام ارگان ، سازمان یا شخصی است ؟ وزارت راه و شهرسازی ، سازمان راهداری یا ...

    |

    نظرات کاربران