ایجاد کارگروه رونق تولید داخل بین راه آهن و وزارت صمت
بدیهی است یکی از مهم ترین دلایل برای پایان احداث خط آهن رشت - آستارا ، استفاده از آن در کریدور بین المللی شمال - جنوب است که به آن توجه بسیار زیاد داریم . به رغم این که خط آهن رشت - آستارا هنوز آماده نیست در رابطه با آن اقدامات بسیار زیادی صورت گرفته است با طرف هندی موضوع نرخ و ...
رئیس راه آهن آذربایجان خواستار به اشتراک گذاری تجربیات مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ایران و تعامل با راه آهن کشور آذربایجان شد .
طی ۹ ماه سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار تن جابهجایی بار داشتهایم که این میزان تا پایان سال به ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید و این یک رکورد بسیار خوبی است .
برای اینکه درک بهتری از شیوه های جدید صورت بگیرد و از این روش ها ، استفاده عملیاتی شود باید تحلیل فنی و اقتصادی از روش های مختلف صورت بگیرد تا تصمیم گیرندگان با دید عمیق تری تصمیمات لازم را اتخاذ کنند .
برای توسعه معادن و راه اندازی کارخانه های در دست ساخت و تامین نیروی انسانی و همچنین اشتغال برنامه خوبی داریم اما با توجه به اهمیت بخش حمل و نقل برای تضمین رونق اقتصای در حال رایزنی هستیم که در پروژه های وزارت راه و شهرسازی نیز همکاری کنیم که هر چه زودتر به نتیجه برسد .