در حال بارگذاری ...

بازگشت ۲۹ هزار زائر حج تمتع به کشور تا پایان روز یکم شهریور ماه

امروز (۲ شهریور) ۱۶ پرواز بازگشت زائران خانه خدا با انتقال ۴۰۰۰ حاجی انجام می شود که شش پرواز به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) و ۱۰ پرواز نیز به فرودگاه های اهواز ، گرگان ، مشهد و کرمانشاه است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ تا پایان یکم شهریور ماه ، ۲۸ هزار و ۹۶۱ حاجی توسط ۱۲۰ پرواز شرکت ایران ایر به مقصد فرودگاه های کشور بازگردانده شده اند .

حشمت اله قربانی ، مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این خبر عنوان کرد : تا پایان روز جمعه (یکم شهریور) ۱۲۰ پرواز برگشت با انتقال ۲۸ هزار و ۹۶۱ زائر بیت الله الحرام به کشور انجام شده است . از این پروازها ۲۷ سورتی به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) با ۶۳۶۹ زائر و ۹۳ پرواز از فرودگاه های ساری ، یزد ، زنجان ، اهواز ، اصفهان ، بندرعباس و زاهدان ، گرگان ، مشهد و بوشهر (۲۲ هزار و ۵۹۲ زائر) بوده است .

قربانی  با اشاره به اینکه امروز عملیات بازگشت حجاج در فرودگاه کرمانشاه آغاز می شود ، ادامه داد : امروز (۲ شهریور) ۱۶ پرواز بازگشت زائران خانه خدا با انتقال ۴۰۰۰ حاجی انجام می شود که شش پرواز به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) و ۱۰ پرواز نیز به فرودگاه های اهواز ، گرگان ، مشهد و کرمانشاه است .

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران  گفت : عملیات بازگشت حجاج در فرودگاه های زاهدان و بوشهر به پایان رسیده است .




مطالب مرتبط

تمام نقاط کشور دارای فرودگاه است و باید مدیران فعال در هر فرودگاه با برقراری ارتباط دو جانبه با مدیران قضایی ، جهت پیشبرد امور و پیشگیری از جرایم اقدام کنند .

|

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

|

نظرات کاربران