در حال بارگذاری ...
  • برگزاری اولین جلسه باشگاه همیاران ایمنی راه آهن در ایستگاه راه آهن شاهرود

    کوچکترین ایده ممکن است بهترین تاثیر را در ارتقای ایمنی شکل دهد و گستردگی آن می تواند همه ی همجواران ، پرسنل و ذی نفعان را در برگیرد و اکنون موعد آن فرا رسیده که از ذهن خلاق و فعال خانواده راه آهن استفاده کنیم و گام جدیدی را برای ایمنی و ارتقای آن برداریم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن شمال شرق (۱) از برگزاری اولین جلسه باشگاه همیاران ایمنی راه آهن در ایستگاه راه آهن شاهرود خبر داد .

    فرشاد زاد خور گفت : اولین جلسه باشگاه همیاران ایمنی راه آهن در ایستگاه راه آهن شاهرود برگزار شد . به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی در شبکه حمل ونقل ریلی و تاکید مدیر عامل محترم راه آهن و همچنین لزوم بهره گیری از ایده های نو و استفاده از فکر افراد خلاق ، جلسه ای با حضور همیاران ، والدین و اعضای کمیته ایمنی برگزار شد و اهداف و برنامه های تشکیل باشگاه همیاران ایمنی ارائه شد .

    زادخور با اشاره به تاثیر ایده ها ، آثار هنری و فعالیت های خلاقانه در اجتماع بیان کرد : کوچکترین ایده ممکن است بهترین تاثیر را در ارتقای ایمنی شکل دهد و گستردگی آن می تواند همه ی همجواران ، پرسنل و ذی نفعان را در برگیرد و اکنون موعد آن فرا رسیده که از ذهن خلاق و فعال خانواده راه آهن استفاده کنیم و گام جدیدی را برای ایمنی و ارتقای آن برداریم .

    وی با اشاره به این مهم که ایمنی در شبکه حمل ونقل ریلی موجب افتخار خانواده راه آهن است ادامه داد : در گام نخست تشکیل این باشگاه با فراخوان اولیه و جامعه هدف فرزندان پرسنل در پایه اول متوسطه بیش از سی فرزند دختر و پسر در باشگاه همیاران ثبت نام کردند ودر مراحل بعدی بدون هیچ محدودیتی از نظر پایه های تحصیلی و نوع مشاغل ، از نظرات ، پیشنهادات و ایده های نسل جوان عضو این باشگاه در ارتقای ایمنی بهره مند می شویم .




    نظرات کاربران