در حال بارگذاری ...
  • بازگشایی پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان قم همزمان با هفته دولت

    این بلوار ده باند (در دو لاین رفت و برگشت) به طول ۲۳۰۰ متر بلوار آزادی (کانال) را از میدان شهدای منا به میدان شهدای فردو در جاده کهک و بلوار امام صادق(ع) متصل کرده و باعث تسهیل عبور و مرور ساکنین منطقه پردیسان بویژه اهالی محلات مسکن مهر خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت : با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی برای بازگشایی پروژه تکمیل بلوار امام علی(ع) همزمان با ایام عید سعید غدیر و به مناسبت هفته دولت ، این بلوار بازگشایی شد .

    حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار : عملیات تکمیل بلوار امام علی (ع) پردیسان قم از سال ۱۳۹۶ آغاز شد اما به دلایلی از جمله وجود معارضات ، تورم و انجام تاسیسات و لوله گذاری روند پیشرفت آن کند شده بود .

    وی افزود : در این پروژه عملیات‌های تخریب بتن و جداول طرح قدیمی بلوار ، جدول‌گذاری مسیرها ، تخریب آسفالت بخشی‌هایی از مسیر قدیمی ، تخریب و عقب‌نشینی دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و احداث مجدد آن ، خاکبرداری حدود ۲۵هزار مترمکعب ، خاکریزی حدود ۱ هزار مترمکعب ، دال‌گذاری بر روی خطوط تاسیساتی و اجرای نهرها و روفوژ و دریچه و پل‌های فلزی مربوط ، اجرای زیر اساس و اساس و اجرای آسفالت حدود ۱۵ هزارتن اقدامات اجرایی در ساخت واحداث این پروژه بوده است .

    صبوری خاطرنشان کرد : این بلوار ده باند (در دو لاین رفت و برگشت) به طول ۲۳۰۰ متر بلوار آزادی (کانال) را از میدان شهدای منا به میدان شهدای فردو در جاده کهک و بلوار امام صادق(ع) متصل کرده و باعث تسهیل عبور و مرور ساکنین منطقه پردیسان بویژه اهالی محلات مسکن مهر خواهد شد .




    نظرات کاربران