در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی

    روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تحولات سازمانی و انتقال نیروهای راهداری به ادارات استانی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و از طریق تعامل خوب با رسانه‌ها ، تصویر مناسبی از وظایف سازمان به مخاطبان و رسانه‌ها فراهم کرده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس مرکز ارتباطات اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ، پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی برشمرد .

    قاسم بی‌نیاز مشار وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور ، طی سخنانی اظهار داشت :

    در شرایط امروز که با تغییر و تحولات زیادی در جامعه و سازمان‌ها مواجه هستیم ، وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی و همسویی با اهداف سازمانی است . روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تحولات سازمانی و انتقال نیروهای راهداری به ادارات استانی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و از طریق تعامل خوب با رسانه‌ها ، تصویر مناسبی از وظایف سازمان به مخاطبان و رسانه‌ها فراهم کرده است .

    ​این گزارش حاکی است مهران قربانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در این نشست ، اظهار داشت  مسئولان  روابط عمومی در شرایط حساس کنونی باید  فراتر از وظایف اصلی که بر عهده دارند ، عمل کرده و  با مستندسازی و تصویرسازی مسائل و مشکلات موجود در جاده‌ها و زیرساخت‌های حمل ونقلی ، پایانه‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر و پایانه‌های مرزی ، نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کرده و در راستای بهبود امور و فعالیت‌ها، نقش اساسی داشته باشند .

    وی خاطرنشان کرد : روابط  عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطبان محسوب می‌شود و در عین حال که تصویر درستی از سازمان و عملکردهای سازمان به عموم ارایه می‌کند ، از سوی دیگر دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل می‌کند .

    بر اساس این گزارش محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، با بیان این که روابط عمومی ، چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای هر سازمانی است ، افزود : باید در واقعیت به این شعار عمل کرد و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ  با همه دفاتر و حوزه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات سازمان را شناسایی کرده و در رفع مشکلات موثر باشند .

    وی با اشاره به ارائه خدمات عمومی از سوی این سازمان به عموم مردم ، اظهار داشت : در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان ، روابط عمومی ها نقش برجسته‌ای دارند و با  توجه به آگاهی از انتظارات و خواسته‌های مردم ، سازمان‌ها باید در این سمت و سو گام بردارند .

    گفتنی است نشست آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای سراسر کشور طی دو روز در مرکز آموزشی شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با موضوع راهبردهای اصولی در ارتباطات و آداب تشریفات در روابط عمومی برگزار  شد . 




    مطالب مرتبط

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

    |

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

    |

    نظرات کاربران