در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۸ درصدی تعداد قطارهای حومه ای راه آهن تهران در سال ۹۸

    میزان جابجایی مسافر و استفاده شهروندان از خدمات اداره کل راه آهن تهران در ۴ ماه ابتدایی سال گذشته ۳ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۷۵ نفر مسافر بوده که با افزایش ۸ درصدی در مدت مشابه امسال روبرو شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن تهران گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۴ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۷ مسافر از خدمات این اداره کل استفاده کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است .

    عابدین هادی نژاد با اشاره به اهمیت راه آهن تهران در جابجایی بار و مسافر در کشور اظهار داشت : با تلاش های شبانه روزی همکاران این اداره کل امسال در دوره پیک تابستانه شاهد توسعه خدمات حوزه مسافری در ایستگاه های راه آهن تهران هستیم تا در جهت تأمین رضایت شهروندان گام برداریم .

    وی با بیان اینکه کاهش زمان تأخیر و سیر قطارها یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای تأمین رضایت شهروندان و سهولت در خدمت رسانی به آنها است ادامه داد : سرانه تاخیر قطارهای اعزامی از ایستگاه تهران در چهار ماهه اول سال ۳۳،۹۸ ثانیه بوده که این رقم در سال ۹۷ برابر با ۴۰ ثانیه بوده است .

    جا به جایی مسافران حومه ای با ۸ هزار و ۲۶۱ قطار

    مدیرکل راه آهن تهران با اشاره به اینکه افزایش کیفیت خدمات دهی قطارها یک نیاز و ضرورت مهم است و به همین جهت ، طرح های مختلفی امسال در اداره کل راه آهن تهران طراحی و به اجرا خواهد رسید افزود : به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان حومه ای تعداد قطارهای مسافری در این اداره کل از ۷ هزار و ۶۶۶ قطار در سال ۹۷ به ۸ هزار و ۲۶۱ قطار رسید که افزایش ۸ درصدی تعداد قطارهای حومه ای در سال ۹۸ را رقم زده است .

    هادی نژاد با بیان این که در ۴ ماهه نخست امسال ۴ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۷ نفر مسافر توسط اداره کل راه آهن تهران جابجا شده اند ، گفت : میزان جابجایی مسافر و استفاده شهروندان از خدمات اداره کل راه آهن تهران در ۴ ماه ابتدایی سال گذشته ۳ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۷۵ نفر مسافر بوده که با افزایش ۸ درصدی در مدت مشابه امسال روبرو شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

    |

    بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

    |

    نظرات کاربران