در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

    همدانچی دانش آموخته مقطع کارشناسی معماری است و پیش از این در پروژه های عمرانی فرودگاهی فرودگاه کیش و فرودگاه امام خمینی (ره) فعالیت داشته و مدیر پروژه ترمینال گالری سلام و ترمینال جدید این فرودگاه نیز بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با ابلاغ حکمی از سوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، فرزاد همدانچی به سمت مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام این مجموعه منصوب شد .

    علی رستمی با ابلاغ حکمی ، فرزاد همدانچی را به سمت مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد .

    در حکم همدانچی آمده است : نظر به برخورداری جنابعالی از مراتب تعهد، تخصص و تجربه و با عنایت به اشرافی که به پروژه ترمینال گالری سلام دارید و همچنین ضرورت آغاز پروژه ترمینال جدید در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر ، به موجب این ابلاغ به سمت " مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)" منصوب می شوید .

    امید است با استعانت از خداوند متعال و با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت های موجود ، حسب اختیارات و امور محوله مساعی خویش را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی مصروف دارید .

    گفتنی است ، همدانچی دانش آموخته مقطع کارشناسی معماری است و پیش از این در پروژه های عمرانی فرودگاهی فرودگاه کیش و فرودگاه امام خمینی (ره) فعالیت داشته و مدیر پروژه ترمینال گالری سلام و ترمینال جدید این فرودگاه نیز بوده است .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    نظرات کاربران