در حال بارگذاری ...
  • ورود نخستین گروه زائران حج تمتع به فرودگاه زنجان

    عملیات بازگشت حجاج به این فرودگاه ، از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ۹۸ ، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام خواهد شد و حدود ۱۵۰۰ حاجی زنجانی ، توسط ۱۲ پرواز رفت و برگشت از نوع ایرباس ۳۰۰ و ۳۱۰ از سرزمین وحی به زنجان باز می‎گردند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه زنجان از ورود نخستین گروه حاجیان استان زنجان ، با استقبال استاندار ، مسئولان فرودگاه و ارگان‎های انتظامی ، نظامی و استانی در ۲۵ مرداد ، به این فرودگاه خبر داد .

    محمد قاسمی گفت : با همکاری تمامی ارگان‎ها دخیل در عملیات حج ، تلاش خواهیم کرد رفاه هرچه بیشتر حجاج و مستقبلین در این ایام را به وجود آوریم و پروازها با کمترین مشکل و تاخیر و همچنین در نهایت ایمنی صورت گیرد .

    وی در ادامه گفت : عملیات بازگشت حجاج به این فرودگاه ، از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ۹۸ ، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام خواهد شد و حدود ۱۵۰۰ حاجی زنجانی ، توسط ۱۲ پرواز رفت و برگشت از نوع ایرباس ۳۰۰ و ۳۱۰ از سرزمین وحی به زنجان باز می‎گردند .

    قاسمی افزود : به دلیل شرایط ترافیک پروازی و شلوغی فرودگاه‎های عربستان ، درخواست می‎کنیم که خانواده حجاج زنجانی قبل از عزیمت به سمت فرودگاه ، حتما با اطلاعات پرواز فرودگاه زنجان با شماره ۳۳۳۶۰۳۰۴ - ۳۳۳۶۰۳۰۵ (کد ۰۲۴) تماس بگیرند و یا در سایت zanjan.airport.ir اطلاعات مربوط به زمان پروازها را پیگیری کنند .




    مطالب مرتبط

    طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

    |

             

    |

    تمامی ماشین آلات و کارکنان به حالت آماده باش در آمدند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شد .

    |

    عملیات حج عمره در ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها از ۱۳ دی ماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده در فاز نخست تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

    |

    نظرات کاربران