در حال بارگذاری ...

انتقال حجاج بیمار به فرودگاه امام خمینی (ره) با پرواز فوق العاده و اختصاصی

عملیات بازگشت حجاج خانه خدا از امروز آغاز و تا هفدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود ٢٣ هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهند شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، صبح امروز پرواز ١٤٠٣ هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران "هما" با ١٩٧ مسافر که در بین آن ٦٨ بیمار سریع الدرمان بود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست .

محمد رضا فردی مدیر عملیات حج فرودگاه امام (ره) ، با اعلام خبر فوق اظهار داشت : به منظور تسریع در انتقال حجاج بیمار از عربستان ، هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با اعزام یک فروند هواپیمای ایرباس به صورت اختصاصی امروز صبح این عزیزان را از جده به تهران منتقل کرد .

وی گفت : در این پرواز فوق العاده و اختصاصی که ١٩٧ مسافر داشت ، ٦٠ حاجی بیمار ویلچری ، ٨ حاجی بیمار برانکاردی حضور داشت که با همکاری و هماهنگی لازم با تیم های پزشکی به بهتربن نحوه ممکن به مراکز درمانی انتقال داده شدند .  

فردی با تشریح تسهیلات و تمهیدات لازم درخصوص استقبال خانواده حجاج در ترمینال سلام گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری سایر ارگانهای مستقر آماده استقبال و میزبانی از حاجیان خانه خدا و خانواده ایشان در ترمینال گالری سلام خواهیم بود .

گفتنی است عملیات بازگشت حجاج خانه خدا از امروز آغاز و تا هفدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت و در  این مدت حدود ٢٣ هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهند شد .




مطالب مرتبط

برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

نظرات کاربران