در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی قطار گردشگری زنجان توسط شرکت رجا

    بازدید از گنبد تاریخی سلطانیه ، موزه مردان نمکی و بنای رختشوی‌خانه و بازارچه زنجان همچنین حضور در جشنواره اقوام و عشایر ایرانی که با حضور اقوام مختلف کشورمان در منطقه ییلاقی گاوازنگ زنجان برگزار شد از برنامه‌های گردشگری قطار زنجان بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایرانی در زنجان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با همکاری شرکت پارس ویژن قطار گردشگری زنجان را راه‌اندازی کرد .

    معاون اجرایی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود : تور یک روزه قطار گردشگری زنجان با ۲۷۰ نفر گردشگر ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۵ مرداد از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت زنجان حرکت کرد و ساعت ۲۰:۴۵ همان روز به تهران مراجعت کرد .

    رضا عصاری ضمن اعلام آمادگی رجا برای برگزاری چنین تورهای گردشگری با قطارهای رجا گفت : اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها ، کارکنان سازمان هواپیمایی کشوری ، مدیران آژانس‌های مسافرتی ، راهنمایان گردشگری استان‌های بزرگ کشور (تهران ، اصفهان ، شیراز ، مازندران و ...) همچنین علاقمندان به صنعت گردشگری از مسافران قطار گردشگری زنجان بودند .

    وی در خصوص برنامه‌های اجرا شده با قطار گردشگری زنجان گفت : بازدید از گنبد تاریخی سلطانیه ، موزه مردان نمکی و بنای رختشوی‌خانه و بازارچه زنجان همچنین حضور در جشنواره اقوام و عشایر ایرانی که با حضور اقوام مختلف کشورمان در منطقه ییلاقی گاوازنگ زنجان برگزار شد از برنامه‌های گردشگری قطار زنجان بود .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران