در حال بارگذاری ...
  • انجام اولین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد جزیره کیش

    این پرواز با شماره Y۹۷۰۰۱ هواپیمایی کیش ایر و با استفاده از ایرباس A۳۲۱ این شرکت انجام شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، صبح امروز نخستین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد جزیره کیش انجام شد .

    نخستین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) صبح امروز ساعت ۹:۴۵ این فرودگاه را به مقصد جزیره کیش ترک کرد .

    این پرواز با شماره Y۹۷۰۰۱ هواپیمایی کیش ایر و با استفاده از ایرباس A۳۲۱ این شرکت انجام شد .

    شهرام آدم نژاد ، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر و جمعی از کارمندان این شرکت و منطقه آزاد کیش از جمله مسافران این پرواز بودند .




    مطالب مرتبط

    مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به‌نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود ، حمل و نقل را پویا تر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد .

    |

    از ۴ پرونده تخلف ثبت‌ شده ، برای ۳ مورد تذکر و یک مورد نیز محرومیت راننده از رانندگی صادر شد . این تخلفات مربوط به عدم رعایت قوانین حمل و نقل مسافر و همراه نداشتن تجهیزات مورد نیاز ناوگان مسافری بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سیدکمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات و عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام ...

    |

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    این تعداد مسافر از طریق ۹ هزار و ۲۱۸ سفر با ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد کاهش داشته است .

    |

    نظرات کاربران