در حال بارگذاری ...
  • ایمن‌سازی ۲۱ نقطه پر حادثه در محور اسالم به خلخال

    در حوزه راه های شهرستان تالش حدود ۱۶۵ مورد گشت حریم راه ها انجام شده که با دستور مقام قضایی ۱۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز و ۴۴۲ مورد تابلوهای تبلیغاتی در راه ها این استان جمع آوری و ۱ مورد قلع و قمع شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از ایمن‌سازی ۲۱ نقطه پر حادثه در محور اسالم به خلخال خبر داد .

    بخت شاهی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : شهرستان تالش از جمله شهرستان هایی است که از لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعداد روستاها در آن جزو محورهای پر رفت وآمد بوده ، لذا ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره است .

    وی تصریح نمود : این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راه های تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می توان به پروژه های راه های روستایی خطبه سرا به شاه میلرزان ، محور روستایی و گردشگری گیسوم و محور روستایی کنده سر و هنده کران به طول ۷ کیلومتر اشاره کرد .

    بخت شاهی حفظ و نگهداری حریم راهها را خط قرمز راهداری دانست و گفت : در حوزه راه های شهرستان تالش حدود ۱۶۵ مورد گشت حریم راه ها انجام شده که با دستور مقام قضایی ۱۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز و ۴۴۲ مورد تابلوهای تبلیغاتی در راه ها این استان جمع آوری و ۱ مورد قلع و قمع شده است .

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش آشکارسازی ۲۱ نقطه پر حادثه محور اسالم به خلخال را یادآور شد و تصرح کرد : تعمیر و بازسازی ۲۲۱ متر گاردریل ، رنگ آمیزی ۶۳ مورد سرعت کاه در محورهای رفت و برگشت تالش به آستارا و تالش به رضوانشهر و همچنین خط کشی ۷ کیلومتر راههای فرعی و اصلی و ۳۷۰۴ متر مربع لکه گیری از جمله اقدامات مهم راهداران سخت کوش تالش است .




    مطالب مرتبط

    کاربران جاده ای قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های مطلع و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دو محور شریانی کشور و ۲۰۰ محور از ۳۸۰ محور روستایی که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود ، بازگشایی شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اتمام ساخت ۱۰ محور روستایی در استان گلستان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان گفت : عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور روستایی مشگین - گلجین با اعتباری ...

    |

    بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

    |

    نظرات کاربران