در حال بارگذاری ...

معرفی مدیرکل جدید دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری

در حال حاضر اهمیت بخش حمل‌ونقل بر هیچ سازمان و نهادی پوشیده نیست و رسیدگی به مطالبات شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در اولویت اقدامات ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط قرار گرفته است .

​به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مراسمی با حضور معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، داریوش باقر جوان به عنوان مدیرکل جدید دفتر حمل‌ونقل مسافر این سازمان معرفی و از خدمات محسن حاجی اسماعیلی مدیر کل پیشین این دفتر قدردانی شد .

مهران قربانی معاون حمل‌ونقل این سازمان طی سخنانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده مدیر پیشین دفتر حمل‌ونقل مسافر قدردانی کرد و اظهار داشت : در شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود در کشور ، بخش حمل‌ونقل جاده‌ای نقش پرمسئولیت و خطیری را بر عهده دارد که از چالش‌ها و مشکلات موجود ، نیازمند تغییر و تحولات بنیادی در این بخش است .

وی با بیان این که انتظار تحول در این بخش از سوی هیأت دولت و نمایندگان مجلس با قوت مطرح و مورد درخواست است ، افزود : تامین رضایت این مطالبات از یک سو و افزایش رضایت‌مندی در بهره‌گیرندگان از خدمات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و رسیدگی به مطالبات شاغلین در این بخش از سوی دیگر ، عزم و اراده خاصی می‌طلبد که امید است با همکاری و هماهنگی سایر دفاتر حوزه حمل‌ونقل و انتقال تجربه‌های صاحبنظران در این بخش ، در آینده نزدیک محقق شود .

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر ، ضمن بیان برنامه‌های پیشنهادی در این حوزه ، افزود : در حال حاضر اهمیت بخش حمل‌ونقل بر هیچ سازمان و نهادی پوشیده نیست و رسیدگی به مطالبات شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در اولویت اقدامات ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط قرار گرفته است .

وی عمده‌ترین برنامه‌های این دفتر را ارتقای ایمنی در بخش حمل‌ونقل مسافربری و جابه‌جایی مطلوب زائران اربعین در سال جاری اعلام کرد و افزود : در راستای رسیدن به نتایج مورد نظر ، از همه ظرفیت‌های بخش حمل ‌ونقل و امکانات و تجهیزات پایانه‌های مرزی به کار گرفته می‌شود .

محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل پیشین دفتر حمل‌ونقل مسافر ، گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره تصدی اعلام کرد و افزود : به منظور رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری ، تمام تلاش‌ها صورت گرفت تا مسائل مربوط به تامین لوازم مورد نیاز رانندگان برطرف شده و خدمات و تسهیلات خوبی در اختیار شاغلین ایمن بخش قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ، از سوی مهران قربانی معاون حمل‌ونقل  سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، حکم داریوش باقرجوان به عنوان مدیرکل جدید دفتر حمل‌ونقل مسافر به ایشان اهداء شد و از خدمات محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل پیشین این دفتر با اهدای لوح تقدیر ، قدردانی به عمل آمد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند .

|

         

|

پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات پیش‌رو حکایت دارد و بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری اهمیت دارد .

|

با وجود همه کمبودها ، اربعین امسال در حوزه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم‌نظیر بود .

|

نظرات کاربران