در حال بارگذاری ...

تردد بیش از ۴۸۸ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز طی چهار ماهه اول امسال

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از تردد بیش از ۴۸۸ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در چهار ماهه اول امسال خبر داد .

اورجعلی علیزاده گفت : در این مدت بیش از ۲۶۴ هزار و ۷۰۰ مسافر که ۱۳ هزار و ۳۰۰ مسافر ایرانی و ۲۵۱ هزار و ۴۰۰ مسافر خارجی بودند از مرز جلفا تردد کرده اند . در همین مدت نیز از پایانه مرزی نوردوز بیش از ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ مسافر که ۸۷ هزار مسافر ایرانی و ۱۳۶ هزار مسافر خارجی بودند تردد کرده اند .

وی ادامه داد : در همین مدت بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه باری ایرانی و خارجی و ۳۴۵ اتوبوس مسافری ایرانی و ۳۵۶ اتوبوس خارجی در مرز جلفا و یک هزار و ۹۰۰ اتوبوس ایرانی و بیش از ۳ هزار سواری ایرانی و خارجی و بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ کامیون ایرانی و ۱۴ هزار و ۲۰۰ کامیون خارجی از مرز نوردوز تردد کرده اند .




مطالب مرتبط

در هفت ماه اول سال جاری ۴۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۹ هزار و ۴۰۰ کامیون خارجی از مرز نوردوز ترددکرده اند که این آمار ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

نظرات کاربران