در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در پروژه احداث زیرگذر حاجی آباد محور اراک - سلفچگان

تاکنون ۷ هزار و ۵۵۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۲ هزار و ۱۲۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۵ هزار مترمربع عملیات روسازی برای این پروژه انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری استان مرکزی گفت : عملیات اجرایی احداث زیرگذر حاجی‌آباد در محور اراک - سلفچگان ۸۰ درصد پیشرفت دارد .

علیرضا اختری با اشاره به گزارشی از عملکرد زیرگذرهای حاجی‌آباد ، نادرآباد و کردیجان استان مرکزی، اظهار داشت : زیرگذر حاجی‌آباد واقع در محور اراک – سلفچگان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجراست .

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی سال ۹۷-۹۸ در حال اجراست ، گفت : تاکنون ۷ هزار و ۵۵۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۲ هزار و ۱۲۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۵ هزار مترمربع عملیات روسازی برای این پروژه انجام شده است .

اختری به عملیات اجرایی زیرگذر نادرآباد واقع در محور فرمهین - آشتیان اشاره کرد و افزود : این پروژه در سال ۱۳۹۶ با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال  جهت عملیات خاکبرداری ، اجرای باکس بتنی و اجرای دیوار حائل بتنی آغاز به کار کرد و در سال ۹۷ نیز ۲ هزار میلیون ریال اعتبار جهت تکمیل عملیات اجرایی تا مرحله روسازی اختصاص یافت . این پروژه در حال حاضر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰۰ میلیون ریال در مرحله اجرای ۴۵۰۰ مترمربع عملیات روسازی راه قرار دارد .

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به عملیات اجرایی زیرگذر کردیجان واقع در محور آشتیان - راهجرد اظهار کرد : این پروژه در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۱۲۰ میلیون ریال و اجرای عملیات‌های خاکبرداری به حجم ۳ هزار مترمکعب ، ۶۰۰ متر قالب بندی ، هزار و ۴۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی اجرایی شد و برای سال جاری و ادامه کار با ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت عملیات اجرای دال بتنی ، خاکبرداری و خاکریزی ، جدول گذاری ، آسفالت و ... در دستور کار اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری استان مرکزی قرار دارد .




مطالب مرتبط

امروز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان پیشران در این حوزه ایفای نقش می­‌کند و با راهبری معاونت راهداری ، همکاری دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی ، مرکز مدیریت راه ها ، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو و بهره ...

|

امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران راهداری در سراسر استان پروژه‌های نیمه کاره به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

نظرات کاربران