در حال بارگذاری ...

توزیع ۲۴ هزار حلقه لاستیک خودرو ناوگان سنگین در خراسان شمالی

پیگیری این اداره کل برای توزیع لاستیک های مرغوب در بین ناوگان حمل و نقل برون شهری از سازمان صمت ادامه دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : تاکنون ۲۴ هزار حلقه لاستیک حمل و نقل برون شهری (ناوگان مسافری و باری) توسط انجمن ها و تشکل‌های صنفی این استان توزیع شده است .

سعید سبحانی با بیان اینکه این لاستیک ها مورد نیاز ناوگان سنگین و نیمه سنگین باری و مسافری است اظهار کرد : لاستیک ها با قیمت مصوب توزیع شده است .

وی با بیان اینکه لاستیک ناوگان باری و مسافری حمل و نقل عمومی بر مبنای پیمایش وسیله نقلیه توزیع می شود گفت : سامانه توزیع لاستیک بر اساس پیمایش ناوگان دارای کارت هوشمند را رصد می کند . پیگیری این اداره کل برای توزیع لاستیک های مرغوب در بین ناوگان حمل و نقل برون شهری از سازمان صمت ادامه دارد .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تا کنون نیاز رانندگان حمل و نقل عمومی به لاستیک با نرخ مصوب دولتی تامین شده است و ۵۰۰۰ ناوگان برون شهری دارای کارت هوشمند ، از این فرصت بهره مند شده اند و توزیع این محصول ادامه دارد .




مطالب مرتبط

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

حریم قانونی راه ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محورها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد .

|

بر اساس آمار دریافتی از دوربین‌های نظارتی تصویری در سطح جاده‌های استان ، خودروهای سواری و وانت‌بار با بیش از ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی تاکنون داشتند و سپس خودروهای سنگین با بیش از ۴۹۳ هزار تردد و اتوبوس با ۲۴ هزار و ۲۲۴ تردد در ...

|

امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است .

|

نظرات کاربران