در حال بارگذاری ...
  • توزیع ۲۴ هزار حلقه لاستیک خودرو ناوگان سنگین در خراسان شمالی

    پیگیری این اداره کل برای توزیع لاستیک های مرغوب در بین ناوگان حمل و نقل برون شهری از سازمان صمت ادامه دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : تاکنون ۲۴ هزار حلقه لاستیک حمل و نقل برون شهری (ناوگان مسافری و باری) توسط انجمن ها و تشکل‌های صنفی این استان توزیع شده است .

    سعید سبحانی با بیان اینکه این لاستیک ها مورد نیاز ناوگان سنگین و نیمه سنگین باری و مسافری است اظهار کرد : لاستیک ها با قیمت مصوب توزیع شده است .

    وی با بیان اینکه لاستیک ناوگان باری و مسافری حمل و نقل عمومی بر مبنای پیمایش وسیله نقلیه توزیع می شود گفت : سامانه توزیع لاستیک بر اساس پیمایش ناوگان دارای کارت هوشمند را رصد می کند . پیگیری این اداره کل برای توزیع لاستیک های مرغوب در بین ناوگان حمل و نقل برون شهری از سازمان صمت ادامه دارد .

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تا کنون نیاز رانندگان حمل و نقل عمومی به لاستیک با نرخ مصوب دولتی تامین شده است و ۵۰۰۰ ناوگان برون شهری دارای کارت هوشمند ، از این فرصت بهره مند شده اند و توزیع این محصول ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    در این عملیات ها ، بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان ، لایروبی و بازگشایی و همچنین ، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند .

    |

    بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

    |

    عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

    |

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است .

    |

    نظرات کاربران