در حال بارگذاری ...
  • اتمام بهسازی و آسفالت راه های روستایی زنجان در سال آینده

    قابل ذکر است استان زنجان پیشرو در بهسازی و آسفالت راه های روستایی نسبت به دیگر استان ها است به طوری که نرم کشوری آسفالت راه های روستایی ۶۵ درصد بوده در حالی که استان زنجان ۲۵ درصد از نرم کشوری بالاتر می باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : با توجه به اینکه اولویت دولت در برنامه ششم توسعه اتمام راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار است ؛ این اداره کل نیز برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی و پیمان سپاری راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار را اقدام کرده است .

    مسعود بیات منش با بیان این مطلب که در سال ۱۳۹۹ جشن اتمام راه های روستایی استان را خواهیم گرفتم ، گفت : این پروژه ها را در قالب چهار قرارداد بزرگ با پیمانکاران دارای صلاحیت و امکانات خوب در شهرستان‌های زنجان ، ماهنشان ، طارم و شهرستان های ابهر ، خرمدره و سلطانیه عقد قرارداد شده است و هم اکنون این پروژه‌ها فعال و در حال اجرا هستند .

    وی افزود : اعتبارات این پروژه ها از محل‌های ملی و استانی پیش بینی و تأمین می شود . قابل ذکر است استان زنجان پیشرو در بهسازی و آسفالت راه های روستایی نسبت به دیگر استان ها است به طوری که نرم کشوری آسفالت راه های روستایی ۶۵ درصد بوده در حالی که استان زنجان ۲۵ درصد از نرم کشوری بالاتر می باشد .

    بیات منش خاطرنشان کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در کارنامه عملکرد خود جشن اتمام پروژه های مسکن مهر را به عنوان اولین استان در کشور دارد ، تلاش می کنیم در راه های روستایی نیز بعنوان اولین استان در کشور جشن اتمام بهسازی و آسفالت راه های روستایی را برگزار نماییم .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

    |

    نظرات کاربران