در حال بارگذاری ...
  • ابطال پرواز تبریز - باکو به دلیل باد کراس شدید در مقصد

    پرواز مذکور در ساعت ۱۴:۵۰ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مستقر در فرودگاه تبریز باطل اعلام شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از ابطال پرواز شماره ۷۷۹ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مسیر تبریز - باکو به دلیل بروز پدیده باد کراس شدید در مقصد خبر داد .

    رامین آذری با بیان این مطلب افزود : پرواز ATR شرکت هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴ مرداد طبق برنامه قبلی از تبریز به باکو پرواز می کند اما به علت نامساعد بودن هوای مقصد (شهر باکو) بعد از ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه طی مسیر ، به طرف فرودگاه تبریز بازگشت و در ساعت ۱۲:۵۰ در فرودگاه تبریز به زمین نشست .

    وی افزود : پرواز مذکور در ساعت ۱۴:۵۰ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مستقر در فرودگاه تبریز باطل اعلام شد .

    مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی ادامه داد : مسافران تبریز نیز که در باکو به سر می بردند توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با پرواز ایرباس ۳۲۱ شماره پرواز ۷۴۸ در ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب در فرودگاه تبریز به زمین نشست .

    گفتنی است : این پرواز پس از سوختگیری در تبریز به مسیر خود به مقصد فرودگاه امام (ره) ادامه داد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

    |

             

    |

    در حال حاضر ناوگان ATR هما به صورت هفتگی به نقاط پروازی کرمانشاه ، سقز ، بجنورد ، مراغه ، پارس آباد ، گرگان ، دزفول ، ایلام ، خوی ، رشت ، ساری ، رامسر ، یزد ، اردبیل ، اصفهان ، بندرعباس به بوموسی ، لامرد به شیراز و شیراز به بندرعباس و بالعکس پرواز می‌کنند .

    |

    پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

    نظرات کاربران