در حال بارگذاری ...
  • افزایش پروازهای کشورهای عربی به گیلان در آینده نزدیک

    فرودگاه سردار جنگل رشت تنها فرودگاه استان گیلان است و تملک ۱۶۰ هکتار از اراضی اطراف این فرودگاه علاوه بر اینکه تکالیف مردم و صاحبان این املاک را مشخص می کند در توسعه فرودگاه بر اساس طرح جامع تعریف شده تاثیرگذار خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه گیلان از برنامه ریزی برای برقراری پرواز مستقیم در مسیر بغداد - رشت خبر داد .

    غلامرضا کریم آقایی در جریان بازدید علی اوسط اکبری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از پروژه های در دست اجرای فرودگاه رشت با اعلام این خبر عنوان کرد : در آینده نه چندان دور حجم پروازهای کشورهای عربی به گیلان بیشتر خواهد شد و تملک ۱۶۰ هکتار از اراضی اطراف فرودگاه سردار جنگل رشت و اجرای طرح جامع این فرودگاه می تواند از موانع سرمایه گذاری در بخش توریست هوایی  در گیلان جلوگیری و فرودگاه سردار جنگل رشت را در منطقه شمال کشور متمایز کند .

    مدیرکل فرودگاه گیلان همچنین همکاری شهرداری رشت را در اجرای زیباسازی فرودگاه و احداث روگذر جهت تسهیل در ورود و خروج به فرودگاه رشت خواستار شد .

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در فرودگاه رشت خواستار تعیین تکلیف در خصوص خرید اراضی طرح توسعه شد و گفت : فرودگاه سردار جنگل رشت تنها فرودگاه استان گیلان است و تملک ۱۶۰ هکتار از اراضی اطراف این فرودگاه علاوه بر اینکه تکالیف مردم و صاحبان این املاک را مشخص می کند در توسعه فرودگاه بر اساس طرح جامع تعریف شده تاثیرگذار خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    جلوگیری از نفوذ موانع در حریم بی‌خطری پرواز و لحاظ کردن ضوابط حریم پروازی بر طبق مقررات و کنترل موانع غیرمجاز در حریم فرودگاه جزء ضروریات است و عدم رعایت این دستورالعمل‌ها منجر به ایجاد مخاطرات برای پرواز‌ها می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    نظرات کاربران