در حال بارگذاری ...
  • تکمیل پروژه ساخت ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز با مشارکت بخش خصوصی

    پروژه بهسازی ساختمان برج مراقبت پرواز و نصب سوئیچینگ فرودگاه شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان فارس از پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز با اعتبار اولیه ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد .

    رضا بدیعی فرد با اعلام این خبر عنوان کرد : پروژه ساخت ترمینال بین المللی ، محوطه سازی و موتورخانه به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده و مابقی عملیات با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می شود .

    مدیرکل فرودگاه های استان فارس همچنین با اشاره به پروژه نصب رادار سایت تنگریز گفت : ارزش ریالی این رادار ۶.۵ میلیون یورو و اعتبار نصب آن ۶۰ میلیارد ریال است و اکنون در حال ساخت ابنیه و جاده دسترسی سایت تنگریز هستیم .

    وی همچنین به بهره برداری از شبکه فاضلاب فرودگاه شیراز با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور اشاره کرد و افزود : تا پایان شهریور شاهد تعویض کامل کابل های سیستم روشنایی سطوح پروازی در قالب طرح بهسازی فرودگاه هستیم و همچنین تا پایان تابستان فاز دوم بهسازی داخلی فرودگاه به پایان می رسد .

    بدیعی فرد همچنین گفت : پروژه بهسازی ساختمان برج مراقبت پرواز و نصب سوئیچینگ فرودگاه شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

    |

    باعث افتخار است که پروژه مهم انتقال برج مراقبت پرواز به مکان جدید توسط متخصصان اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    نظرات کاربران