در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از دو دستگاه پل تلسکوپی فرودگاه مهرآباد در آینده نزدیک

    علاوه بر افزایش مساحت ترمینال به میزان ۵۰۰ مترمربع و عملیاتی شدن پل تلسکوپی و خروجی مسافران در قسمت شمالی ترانزیت ترمینال یک ، ۲۵۰ مترمربع به فضای رفاهی و بهداشتی ترمینال یک افزوده شده است که همزمان بهره‎برداری خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت : بهره‎برداری از فاز اول افزایش مساحت ترانزیت ترمینال یک فرودگاه مهرآباد به متراژ ۵۰۰ مترمربع و اتصال به ایربریج‎ها و سطوح پروازی در راستای کاهش ایستایی مسافران و افزایش گیت‎های خروج این ترمینال به زودی انجام می شود .

    میرسعید صفی‎نیا در خصوص عملیاتی شدن فاز اول بهره‎برداری از ایربریج‎ها و پروژه peir گفت : به زودی با افزایش مساحت ترمینال ، دو ایربریج این ترمینال به بهره‎برداری خواهد رسید .

    وی بیان کرد : علاوه بر افزایش مساحت ترمینال به میزان ۵۰۰ مترمربع و عملیاتی شدن پل تلسکوپی و خروجی مسافران در قسمت شمالی ترانزیت ترمینال یک ، ۲۵۰ مترمربع به فضای رفاهی و بهداشتی ترمینال یک افزوده شده است که همزمان بهره‎برداری خواهد شد .

    صفی نیا با اشاره به اینکه با هماهنگی و تعامل سپاه حفاظت فرودگاه مهرآباد این فاز از پروژه افزایش مساحت ترمینال و نصب ایربریج‎ها تا هفته آینده به بهره‎برداری نهایی می‎رسد ، گفت : به‎زودی حدود ۹۰۰ مترمربع افزایش فضا برای چهار ایربریج دیگر در ترانزیت ترمینال ۱ و ۲ به بهره‎برداری خواهد رسید .

     




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران