در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات آسفالت حدود ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی جیرفت در آینده نزدیک

    با توجه به اینکه بخش ساردوئیه از مناطق خوش آب و هوای جنوب کرمان می باشد تاثیر مهمی بر گردشگری شهرستان جیرفت دارد و با توسعه این راه ها ، در طول سال مسافران و گردشگران زیادی به ویژه درفصل تابستان به خود جذب خواهد کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بزودی عملیات آسفالت حدود ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش ساردوئیه در شهرستان جیرفت آغاز خواهد شد .

    محمد ساردویی بیان کرد : با اعتباری به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی عملیات آسفالت راه های روستایی بخش ساردوئیه جیرفت آغاز خواهد شد .

    مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با بیان اینکه توسعه راه ها به دنبال خود توسعه کشاورزی ، صنعت و معدن و... را داشته است ، گفت : گسترش راه های شهرستان جیرفت می تواند به بخش های صنعت ، معدن و کشاورزی این شهرستان کمک فراوانی نماید .

    وی افزود : با توجه به اینکه بخش ساردوئیه از مناطق خوش آب و هوای جنوب کرمان می باشد تاثیر مهمی بر گردشگری شهرستان جیرفت دارد و با توسعه این راه ها ، در طول سال مسافران و گردشگران زیادی  به ویژه در فصل تابستان به خود جذب خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

    |

    نظرات کاربران