در حال بارگذاری ...
  • مطالب مرتبط

    پاسخگویی به ۹۰ درصد از شکایت های دریافت شده توسط سامانه های پاسخگویی ۱۴۱

    پاسخگویی به ۹۰ درصد از شکایت های دریافت شده توسط سامانه های پاسخگویی ۱۴۱

    ۷۹ درصد از این شکایت ها مربوط به عدم پرداخت کرایه حمل ، دریافت کمیسیون اضافی توسط شرکت های حمل و نقل کالا ، غیر فعال شدن کارت سوخت و عدم تخصیص لاستیک دولتی بوده که توسط رانندگان حمل و نقل کالا مطرح شده است ، همچنین ۱۳ درصد شکایت ها از سوی رانندگان حوزه حمل و نقل مسافری و حمل و ...

    |

    نظرات کاربران