در حال بارگذاری ...
  • احداث زیرگذر عابر پیاده در محدوده خطوط ریلی شهرستان بهارستان

    این زیرگذر در کیلومتر ۲۶ محور قم و به جهت عدم استفاده عابران پیاده از محلهایی با امنیت مناسب شاهد عبور و مرور شهروندان از روی خطوط ریلی بودیم که احتمال برخورد عابرین با قطار بسیار محتمل بود لذا با توجه به شلوغی مسیر و تراکم تردد قطارها نسبت به برنامه ریزی جهت ساخت زیر گذر اقدام شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات احداث زیرگذر عابر پیاده در شهرستان بهارستان در حال انجام است .

    عابدین هادی نژاد از احداث زیرگذر عابر پیاده در شهرستان بهارستان خبر داد و گفت : به منظور درخواست های متعدد ساکنان حاشیه خطوط در شهرستان بهارستان این اداره کل تصمیم به احداث پل زیرگذر عابر پیاده در آن محدوده نموده است .

    مدیرکل راه آهن تهران با اشاره به ایمنی و راحتی این نوع زیرگذرها برای عابرین پیاده افزود : به منظور افزایش ایمنی احداث باکس بتنی با ابعاد ۳*۴ جهت عبور و مرور عابران پیاده در منطقه شهرستان بهارستان و اتصال به سکوی مسافری حومه ای بین راهی برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از برخورد عابرین پیاده با قطار ، و سیر ایمن قطارها در حریم راه آهن این اقدام صورت پذیرفت .

    وی گفت : این زیرگذر در کیلومتر ۲۶ محور قم  و به جهت عدم استفاده عابران پیاده از محلهایی با امنیت مناسب شاهد عبور و مرور شهروندان از روی خطوط ریلی بودیم که احتمال برخورد عابرین با قطار بسیار محتمل بود لذا با توجه به شلوغی مسیر و تراکم تردد قطارها نسبت به برنامه ریزی جهت ساخت زیر گذر اقدام شد .

    هادی نژاد توضیح داد : باتوجه به تردد بالای قطارها در این مسیر و عدم لغو سیر قطارها اجرای این پروژ زیر ۵ خط گرم با ۲۴ باکس بتنی و به طول ۲۴ متر و عرض ۴ متر در مدت ۲ روز بدون هیچ وقفه ای در سیر قطارها به انجام رسید .




    مطالب مرتبط

    در آینده ای نزدیک با تعیین سرعت جدید ، قطارها با سرعت بیشتری در این بلاک سیر خواهند کرد .

    |

    این محموله ۹۱ واگن به وزن ۵۲۰۰ تن است که در روزهای آتی ۷۳ واگن دیگر از محموله در سیلوی هشتگرد تخلیه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تطویل توقفگاه‌های گلستان و نسیم شهر در محور ریلی پرند به منظور رفاه حال مسافران انجام شد .

    |

    با بازسازی این خط ایمنی در سیر قطارها ، بهبود کیفیت خط و افزایش سرعت سیر را نیز به‌همراه خواهد داشت .

    |

    در پارت‌های اول و دوم بارگیری مجموعا ۱۵ واگن از محل کارخانه سیمان آبیک به ایستگاه تپه سفید انجام شد .

    |

    نظرات کاربران