در حال بارگذاری ...
  • آغاز پیش‌فروش بلیت قطار تهران - آنکارا از امروز

    قطارهای تهران - وان در هفته دو بار و قطار تهران - آنکارا در هفته یک روز است و در صورت استقبال ، امکان افزایش ظرفیت در سایر روزها نیز خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مسافری راه آهن گفت : پیش‌فروش بلیت قطار تهران - آنکارا و برعکس از فردا (یکشنبه ۶ مرداد) آغاز می شود و اولین حرکت این قطار ۱۶ مرداد است .

    میرحسن موسوی اظهار داشت : با توجه به جلساتی که بین دو مدیرعامل راه آهن ایران و راه آهن ترکیه انجام شد قطار تهران به وان و برعکس از سوم تیر ۹۸ راه اندازی شد و استقبال خوبی از این قطارها شد به طوریکه در مرداد بلیت قطار تهران - وان با کل ظرفیت به فروش رفت .

    موسوی افزود : قطارهای تهران - وان در هفته دو بار و قطار تهران - آنکارا در هفته یک روز است و در صورت استقبال ، امکان افزایش ظرفیت در سایر روزها نیز خواهد بود . توافقی با مدیرعامل راه آهن ترکیه صورت گرفته تا در آینده قطارهای گردشگری راه اندازی شوند .




    مطالب مرتبط

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    امسال نسبت به سال گذشته حدود ۹ درصد در مجموع تعداد مسافر و ۶ درصد در نفر کیلومتر افزایش داشتیم .

    |

    بر اساس اطلاعیه های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند . لذا ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر ، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود ...

    |

    به‌عنوان یک فرد مطلع که در دولت‌های مختلف در حوزه ریلی مسئولیت داشته ام عرض می‌کنم که به‌طور قطع رکورد تاریخ راه آهن در حوزه حمل مسافر ریلی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد .

    |

    نظرات کاربران