در حال بارگذاری ...

انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در احکامی جداگانه مجتبی خدادادی ، شاپور پولادی و جلال بهرامی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور منصوب کرد .

محمد اسلامی در احکامی جداگانه مجتبی خدادادی ، شاپور پولادی و جلال بهرامی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور منصوب کرد .

وزیر راه و شهرسازی در متن این سه حکم آورده است ؛ با توجه به تعهد ، تجربیات ارزنده جنابعالی، به استناد مصوبه ۳۰ تیرماه ۹۸ مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان «عضو هیئت مدیره شرکت» منصوب می‌شوید . توفیق روز افزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم .




مطالب مرتبط

آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

|

آزادراه منجیل - رودبار بخشی از آزادراه قزوین - رشت است و بهره‌برداری از آخرین بخش این آزادراه ، موجب رفع گلوگاه ترافیکی بین پایتخت و استان گیلان است و با افتتاح آن هموطنان در ایام نوروز می‌توانند به راحتی از این مسیر عبور کنند .

|

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

|

نظرات کاربران