در حال بارگذاری ...

انتصاب اعضای شورای‌عالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس شورای‌عالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل با صدور حکمی اعضای این شورای‌عالی را برای مدت دو سال منصوب کرد .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رئیس شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور ، با صدور حکمی عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ،‌ علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی را برای مدت دو سال به عنوان اعضای شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور منصوب کرد .

رئیس شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور در این حکم آورده است ؛ نظر به تجارب و توانمندی جنابعالی و به موجب اساسنامه شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل ، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان عضو شورا منصوب می‌شوید .

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان داشت : امید است با یاری خداوند متعال، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و مشارکت موثر در شورا و کارگروه‌های تخصصی وابسته ، موجبات تحقق اهداف و ماموریت‌های شورا را در تعیین سیاست‌ها ، راهبردها و تدوین ضوابط و مقررات فنی زیربخش‌های حمل‌ونقل فراهم آورید .




مطالب مرتبط

در حال حاضر بیشتر ناوگان ریلی با تولید داخل و تعمیرات ناوگان موجود تأمین می‌شود . برخی فعالان این حوزه تأکید می‌کنند که برای جبران کمبود نیاز به واردات واگن و لکوموتیو داریم ، اما متولیان بخش می‌گویند در کشور توان تولید برای رفع تمام نیازها در بخش حمل بار و مسافر را داریم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

نظرات کاربران