در حال بارگذاری ...
  • بازدید معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها از پروژه های شاخص فرودگاه گرگان

    وی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف فرودگاه گرگان با پیمانکاران طرح های در دست اجرای فرودگاه به گفتگو و ارائه توصیه های لازم برای بهره برداری به موقع از پروژه ها پرداخت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از بخش های مختلف و نیز پروژه های در دست اجرای فرودگاه گرگان ضمن اعلام رضایت نسبی از روند پیشرفت طرح ها بر بهره برداری آنها در هفته دولت تاکید کرد .

    مصطفی صفایی در این بازدید از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه های شاخص فرودگاه شامل ترمینال جدید با زیربنای ۹۰۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد ، پاویون با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و پیشرفت ۶۵ درصد و ساختمان یگان حفاظت با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد قرار گرفت .

    صفایی در جریان بازدید از این پروژه ها بر آماده سازی کامل برای بهره برداری در هفته دولت تاکید و رضایت نسبی خود را از روند اجرای آنها اعلام کرد .

    در پایان با حضور عوامل اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان در دفتر مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ، موانع اجرایی ، زیرساخت های تاسیساتی مورد نیاز و اعتبارات لازم مورد بررسی قرار گرفت و صفایی با تاکید بر اهتمام شرکت فرودگاه ها بر بهره برداری از این پروژه در شهریور ماه امسال، هماهنگی بین کلیه ارکان این پروژه را در راستای تحقق این امر ضروری دانست .

    وی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف فرودگاه گرگان با پیمانکاران طرح های در دست اجرای فرودگاه به گفتگو و ارائه توصیه های لازم برای بهره برداری به موقع از پروژه ها پرداخت .




    مطالب مرتبط

    عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران