در حال بارگذاری ...
  • آغاز فروش اینترنتی بلیت قطارهای رجا برای نیمه دوم تابستان از امروز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فروش بلیت قطارهای رجا برای حدفاصل تاریخ‌های ۱۶ مرداد لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۸ ، از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود .

    مطابق برنامه‌ریزی انجام شده ، آغاز فروش بلیت قطارهای این شرکت برای حدفاصل تاریخ‌های یاد شده از طریق دفاتر فروش به صورت حضوری ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه ۹۸ می‌باشد .

    هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از : نشانی دفاتر فروش ، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند .

    شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها ، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    بر اساس اطلاعیه های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند . لذا ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر ، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود ...

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران