در حال بارگذاری ...
  • فرود اجباری پرواز استانبول - تبریز در فرودگاه نخجوان به دلیل پدیده باد کراس شدید

    به دلیل پرشدن زمان پرواز ، کرو برای استراحت در هتل مستقر شده اند و این پرواز نیز به ساعت ۱۸ موکول شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی دلیل اصلی عدم فرود پرواز بامداد امروز (یکم مرداد) استانبول - تبریز شرکت هواپیمایی ترکیش در تبریز و فرود اجباری در فرودگاه نخجوان را پدیده باد کراس شدید عنوان کرد .

    رامین آذری با بیان این مطلب عنوان کرد : ساعت ۲۲ دیروز (۳۱ تیر) هواپیمای ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ترکیش با حدود ۱۰۰ مسافر از فرودگاه استانبول راهی تبریز شد . این هواپیما قرار بود ساعت یک بامداد در فرودگاه تبریز بنشیند ولی به دلیل باد کراس با سرعت بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت با وجود تلاش های متعدد نتوانست در فرودگاه تبریز بنشیند و به ناچار در فرودگاه نخجوان فرود آمد .

    مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی افزود : خوشبختانه ساعت ۶:۳۰ صبح امروز (یکم مرداد) با آرام شدن جریان باد ، این هواپیما در فرودگاه تبریز به سلامتی فرود آمد .

    وی با بیان اینکه قرار بود پرواز مسیر تبریز به استانبول نیز ساعت ۳:۲۰ صبح امروز انجام شود ، گفت : به دلیل پرشدن زمان پرواز ، کرو برای استراحت در هتل مستقر شده اند و این پرواز نیز به ساعت ۱۸ موکول شده است .




    مطالب مرتبط

    این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

    |

    عملیات اجرایی بیش از نیمی از این پروژه ها بطور کامل به اتمام رسید است و مابقی پروژه ها نیز در حال اجرا هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    نظرات کاربران